Magicianul din spatele scenei: Georgiana Stavrositu, liderul brandului Stagio Style, si-a lansat studio-ul creativ la inceputul lui 2007 cu un obiectiv limpede – sa dezvaluie personalitatea fiecarui client prin intermediul coafurilor inspirate. Si pentru ca proiectul s-a bucurat de succes instant, serviciile Stagio s-au diversificat, oferind o experienta completa – ingrijire a parului, ingrijire corporala. Dincolo de munca ei de manager si art director, Georgiana nu rateaza nici o oportunitate in domeniul specializarilor de hair style. De altfel, ea are certificari de la cele mai reputate case in domeniu – Tony and Guy sau Vidal Sassoon numarandu-se printre ele. Preocuparea actuala a Georgianei e dezvoltarea nisei pe care a lansat-o cu succes – hairstyle care sa traduca personalitatea clientului.
Credo-ul Stagio
Filosofia Stagio e simpla –inainte ca foarfeca sa atinga parul oricarui client, trebuie sa-i exploram pe indelete personalitatea. Daca vrem sa generam acel “wow” admirativ atunci cand clientii nostri isi fac aparitia in lume, trebuie sa le traducem cu har personalitatea in felul in care le aranjam coafura. “Principiul personalitatii clientului” e mantra noastra, vine inaintea oricarei reguli de fashion si antedateaza orice discutie despre trendurile cu care suntem la curent. Acesta e secretul din spatele povestii noastre de succes: am invatat sa exploram universul clientilor si sa adaptam orice imperativ estetic la structura lui intima. Si asta pentru ca pretuim autenticul inainte de orice altceva. Iar restul e istorie: multa munca, talent si pricepere aplicata. Asa ne-am construit o clientela dedicata si-am lansat doua noi studiouri creative care-au devenit spatii ale starii de bine si-ale transformarilor inspirate.